söndag 16 juli 2017

Julis önskelista





Untitled #21

Juli månad och även samma månad som min födelsedag som infaller om en vecka. På min önskelista står en varm och solig dag som familjen kan tillbringa på havet och sedan en middag i trädgården med vänner och jag önskar mig en sådan varm, stilla och myggfri kväll som typ aldrig inträffar.
På min önskelista står egentligen inget annat men saker som jag spanat in och överväger att köpa är bland annat följande.

Scarfsen från Totême som jag spanat på flera gånger och saknat den lika många gånger. - Vasen Pallo Junior som skulle göra min vasgarderob komplett. - Anteckningsböcker kan jag aldrig få för många av, finaste har bookbinders. - Enda sedan jag såg printet Wonderland av Studio Hein hos Johanna så har jag inte riktigt kunnat släppa det. - Mitt hår mår allt annat än bra efter graviditet, många salta bad och bebishänder som gärna drar i det så ett fint hårband skulle kunna dra uppmärksamheten ifrån katastrofen.- Fina fat kan jag aldrig få nog av och Charlotte Serup har gjort detta väldigt fina.

1 kommentar: