tisdag 27 juni 2017

En festlig midsommar

Midsommarhelgen tillbringade vi som sagt på Öland. Huvudnumret för helgen var min kompis Kristins 30-årsfest och det var en himla trevlig tillställning. Det är dock en väsentlig skillnad att gå på fest med en fyra månaders bebis som inte tycker att sova är det roligaste som finns. Inte för att jag väntade mig att det inte skulle vara skillnad men ändå. Förutom festen så hann vi även med att äta massa saker, titta på strutsar, springa på en gammal kollega som bor i en väderkvarn, bada och dricka kaffe på en väldigt vacker plats. Vi plockade också massa blommor och jag försökte mig på att göra en krans av fläder. Resultatet kanske ni såg på instastories? 



Samtliga bilder: Mikael Selin / THRILLSTILLS

1 kommentar:

  1. Hej! Jag ville bara säga hur mycket jag uppskattar din blogg. Jag har följt dig ett tag och fått huuur mycket inspiration till hur jag vill inreda min lägenhet. Man byter ju alltid efter ett tag, såklart, och då är det så himla bra att jag kan komma in och läsa dig blogg för att få ännu mer inspiration! Så tusen tack för det <3

    Jag ville även säga att jag äntligen har startat upp en alldeles egen hemsida med målningar jag gjort. Det skulle betyda oerhört mycket för mig ifall du ville kika in där och se om det kanske finns något du gillar? :) Senaste dagarna har jag gjort lite egna tryck som man kan köpa som prints, jag blev supernöjd med dom!

    Hur som haver, tack för att du tog dig tiden att läsa det här, Emma!

    Tusen kramar,
    Alex Hannu, www.alexhannudesign.tictail.com

    SvaraRadera