torsdag 4 januari 2018

Veckans trio

Om en vecka så är vi troligtvis inte jättepigga. Vi har då flugit i mer än 12 timmar och är installerade på Mauritius. Jag ser inte direkt fram emot själva resan dit men målbilden är magisk. Två veckor med sol, bad och återhämtning. Det ska bli intressant att resa med vår vilda dotter och vi är verkligen inte naiva utan vi misstänker att det kommer att bli en utmaning stundtals men jag är helt övertygad om att det kommer att bli ett fantastiskt äventyr. Eller äventyr vet jag inte om jag ska kalla det, vi ska tillbringa två veckor på en resort men ett lagom stort äventyr för vår familj. 


Februaris stora händelse är ju att Edith fyller ett år. Men ganska högt på listan hamnar Artilleriets boksläpp. A. Journal book är en hyllning till västkusten och bara det bådar ju väldigt gott. Artilleriet släpper även två designsamarbete. Ett med Hanna Hansdotter och ett med Märta Karlsson och Skruf.


Även om vi faktiskt har de riktigt tråkiga vintermånaderna framför oss så har jag ändå pyttelite vårkänsla. Eller iallafall när det kommer till att addera lite färg i min garderob.  Denna outfit från Stories gillar jag. Skjortor i ljusblått är en riktig favorit i min garderob och stickat är ju ett måste kyliga dagar. Här har man kombinerat detta på ett fint och genomtänkt sätt. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar