fredag 3 november 2017

Första fredagen i november

Första fredagen i november och vi har tillbringat den som vi tillbringar många fredagar nämligen med ett besök på öppna förskolan. Sedan åkte vi och köpte fredagsbuketten och nu har mina föräldrar kommit hit för att tillbringa helgen här. 

Henrik står och gör fiskgratäng och mina föräldrar sitter och leker med Edith med stor inlevelse. Jag tänker inte sticka under stolen med att jag tycker att det är rätt skönt att inte behöva sitta på golvet och bygga med klossar eller köra bilar just nu faktiskt. Istället har jag gått runt och tänt ljus, dukat och precis ställt in en äpplekaka i ugnen. En härlig fredag med andra ord. 


2 kommentarer:

  1. Härligt med fredag!
    Går ni på ÖF i Ytterby? Är den bra? Önskar er en trevlig helg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Malin!

      Ja, vi går på ÖF i Ytterby på fredagar. Då är det upp till ett år. Det är jättebra. Jag ska dock inte dit nästa fredag då jag är i Stockholm men annars är jag där varje fredag. Kom dit vet ja!;)

      Radera