fredag 18 augusti 2017

Fredagsfint


Här hemma går jag sakta men säkert över till höst. I alla fall mentalt. Ediths garderob uppdateras med höstkläder och jag planerar inredningsprojekt. Ett typiskt hösttecken efter att vi ha levt vårt liv utomhus de senaste månaderna. Någon form av garderobsuppdatering behöver jag också göra eftersom jag förra hösten var gravid och varken kläderna jag hade då eller innan jag blev gravid passar. Lite nya saker har flyttat in både till Ediths garderob, till min smyckesgarderob och lite inredningsrelaterat.

En blus till Edith från Zara som kommer att passa lite senare i höst och kommer att vara jättefin till antingen vita eller mörkblå tights. I födelsedagspresent fick jag både armbandet från Sophie by Sophie och Pallo Junior. Armbandet använder jag i princip dagligen och är ett lite mer tåligt komplement till det tunna armbandet med diamanter jag fick i pushpresent. Vasen har jag inte invigt än men så fort vi börjar vara lite längre perioder på samma ställe så börjar min bukettsäsong. Boken fick jag i bröllopsdagspresent av Henrik när vi hade pappersbröllop. 

2 kommentarer:

  1. Hej! Ett knot bracelet från Sophie by Sophie står högt på min önskelista! Eftersom det är onesize undrar jag om du böjt det efter din handled och hur du gjorde isåfall? Kram Hanna

    SvaraRadera
  2. Hej Hanna! Jag får böja upp det lite för att få in min handled och sen böjer jag till det igen men sen har jag inte behövt göra något när det väl är på.

    Emma

    SvaraRadera