fredag 10 mars 2017

Fredagsbuketten


Dagens fredagsbukett är egentligen inte alls en fredagsbukett utan en söndagsbukett då jag fick den av kompisar som var och hälsade på oss i söndags. Med oss så menar jag egentligen Edith, vi andra är mer en bonus just nu vilket är fullt förståligt. Hur som helst så tycker jag att tulpaner är som allra finast när de ser ut så här. 

Vilken härlig fredag vi har. Jag och Edith började förmiddagen med BVC-besök och hon växer fint vår lilla tjej som blev en månad igår. Sen har vi promenerat, ätit lunch i, promenerat lite till, druckit kaffe i trädgården och tagit emot en matleverans från mat.se. Ikväll står skaldjursmiddag på menyn och det ska bli spännande att se hur det går eftersom Edith helst vill sitta i min famn när jag äter och skaldjur är inte optimalt att äta med en hand. Inte alls faktiskt.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar