måndag 30 januari 2017

Sluttampen


Jag har förstått att det visst inte riktigt är ok att jag inte bloggar på ett par dagar just nu. Att det är väldigt enkelt att tro att vi är på BB och föder barn. Det är vi inte och jag har rätt inställd på att vi inte kommer att vara det denna veckan överhuvudtaget. Hon har med andra ord inte ärvt sin mammas sinne för att hålla tider. 

Eftersom jag inte bloggat och inte föder barn så skulle man kunna tro att jag istället ägnat mig åt att ta det lugnt och samla krafter men jag har väldigt mycket energi så jag har istället ägnat helgen åt att avverka en del val till renoveringen av landet, fixat hemma, haft fikabesök i lördags och igår fick vi spontant besök av kompisar från Skåne som kom upp och åt middag igår. Jag har vikt små kläder och lagt i bebisens byrå och jag har gått min make på nerverna genom att vägra ta det lugnt. Vi har sett ett gäng avsnitt av Madam Secretary och varit och hälsat på Douglas uppfödare. 

Dagen har jag ägnat åt att ta en promenad i skogen med Douglas, ätit detta till lunch och lyssnat på denna spellista. Det var lägesrapporten så här två dagar innan det datum som jag sedan i somras haft som målbild. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar