torsdag 20 oktober 2016

Skördefest på Spinneriet


Igår bjöd Frida & co in till Skördefest på Spinneriet och vilken kväll vi bjöds på. Spinneriet var vackert som aldrig förr i höstskrud och som vanligt var det fullt av glada gäster. Menyn var nästan helt vegetarisk och allt var så gott och vackert. Jag fick under kvällen tillfälle att prata mer med Ida  och Sonja men även med Emma och Elin som jag satt mitt emot. Jag fick prata bebisprat med Anna, skratta med Martin och prata om allt möjligt med Emma, Hanna och Cissela. Sen fick jag såklart kramas och byta några ord med väldigt många andra som Pernilla och även Anette som kommit upp från Skåne. Samtliga bilder är tagna av Anna Roström, Smallpigart och jag varnar för ett smärre bildregn då jag verkligen inte kunde selektera mer än vad jag redan gjort. Se flera bilder på #spinnerietskördefest2016













Efter desserten fick jag snabbt hoppa in i bilen och köra hem då min klocka skulle ringa 05.15 för tidig avfärd mot huvudstaden. Stort tack Frida & co för en väldigt trevlig kväll med en otroligt vacker inramning. Och tack Katja med personal på Lilla Spinneriet för superb mat som vanligt. Även Jotex, Clas Ohlsson, Duni, Village, Iittala, Shepherd Sweden och Potatiskällaren bidrog till den stämningsfullt pyntade lokalen och även till den välfyllda goodiebagen som jag ska packa upp när jag kommer hem på söndag.


Samtliga bilder: Anna Roström, Smallpigart.se

1 kommentar:

  1. Åh ja, vilken härlig kväll det var Emma, synd att vi knappt hann prata med varandra men en kram blev det ju iallafall.

    Kram Anette

    SvaraRadera