måndag 24 oktober 2016

Perspective Studio

I lördags när vi var i Stockholm var vi ute på en tur och avverkade saker som vi velat göra i Stockholm. Jag besökte Perspective Studio och Livly, Douglas busade i en hundgård och både jag och Henrik hade varit sugna på att åka till Teatern på ringen centrum för att testa friterade softbuns med löjrom samt testa Fävikens korvkiosk. Tänk om fler köpcentrum satsade på en foodcurt med den kvaliteten. Vi hann med allt som stod på listan och hann även med långpromenad, middag på Svartengrens och inflyttningsfest hos vänner.

Men åter till Perspective Studio. Jag, liksom många andra inredningsintresserade som gillar att läsa bloggar och inspireras av bilder på instagram har väl sett bilder från denna nyöppnade butik i våra flöden. Vacker keramik, linne i sobra nyanser och nog utvalda möbler och detaljer presenteras på ett smakfullt sätt. En liten påse fick följa med därifrån men vad som gömde sig i påsen får ni se en dag när jag är hemma och ljuset är med mig. Jag blev också sugen på ett sidobord med speglar. Dock inte helt hund och bebisvänligt kanske.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar