tisdag 24 maj 2016

Ett badrum lätt att vänja mig vid


Tidigt i morse så strålade solen in genom våra fönstren i badrummet så att jag var tvungen att ta några bilder. Jag trodde aldrig att jag skulle vänja mig vid att ha ett så stort badrum som vi har men det går så fort att skapa nya vanor och nu känns det femton kvadratmeter stora badrummet normalstort. När vi var på visningen förstod jag inte hur man kunde lägga så mycket kvadratmeter på ett badrum och nu förstår jag knappt hur vi klarade oss utan den gigantiska spegeln, den stora duschen och mängder av förvaring tidigare. Något som ibland ger mig huvudbry med vårt badrum är att vi har väldigt mycket öppen förvaring och öppen förvaring kräver många vikta handdukar, växter,
korgar och piff. Det är ju i sig trevligt men jag undrar ibland vad jag ska ha i alla korgar och hur många handdukar behöver man egentligen i ett badrum?




1 kommentar:

  1. Åh så härligt. Samtidigt är det ju något fantastiskt med att kunna unna sig lite tomma ytor på hyllor och sånt. I en lägenhet blir det så lätt fullt överallt, drömmer om att ha det sådär luftigt och härligt!

    SvaraRadera