onsdag 20 april 2016

April månads önskelista

Att jag skulle ha en önskelista som inte innehåller en lampa hade faktiskt varit ganska märkligt och kommer troligtvis aldrig att hända. Denna gången är det Louis Poulsens vägglampa PH 2/1 som står på önskelistan. Den hade nämligen passat alldeles utmärkt i vår trappa. Jag är allergisk mot saker som kliar och har alltid varit. Därför är jag inte världens största fan av plädar i ull. Denna pläd i 100 % bomull ser ut att vara ett fint budgetfynd. Kanske att ha ett gäng för kyliga kvällar på vårt trädäck som snart är klart. Chloé karaktäristiska ballerinaskor finns nu med klack och de står högt på min önskelista. En klack på max sju centimeter gör att jag kan gå med dem en hel dag och dessa är sex centimeter vilket gör de till en utmärkt jobbsko. Ilse Crawfords A frame for life har florerat på bloggen innan än så länge finns den inte hemma hos oss, något som bör ändras på inom kort. Vi behöver alltid saker att ha på väggarna och denna hade jag velat ha i hallen utanför vårt sovrum. Där hänger nämligen två tavlor idag som ska bytas ut. 

Bilder: SvenssonsEllosWakakuuBokus och Paper collective






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar