lördag 26 december 2015

En vit jul

I år har ju snön och kylan lyst med sin frånvaro men i vår familj är julen alltid vit, i alla fall inomhus. Granen går, och har så länge jag kan minnas alltid gått i vitt och bordet dukas med linneduk i neutrala färger och växter i vitt och grönt får står för färgklickarna. Det är alltså inte konstigt att jag inte än så länge i mitt trettioettåriga liv inte strösslat med färg i mina hem. Det ska faktiskt bli lite ändring på det. 

Nu har jag inlett dagen med en frisk promenad med de skånska fälten som förträfflig utsikt och det är dags för oss att åka tillbaka hem. Har en ambitiös plan gällande serier för mellandagarna då jag tänkte att vi skulle pausa Veep för att se Gåsmamman och Fröken Frimans kring. Det kan vara bästa sysselsättningen under mellandagarna. Förutom den lilla detalj att vi i år har en flytt i januari framför oss. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar