torsdag 10 december 2015

En vit jul

Egentligen önskar jag mig enbart en bättre värld, en tom att göra lista, massa tid för avkoppling och att bara få hänga med vänner och familj i jul. Men om jag ska önska mig, eller ge bort, något som faktiskt går att slå in så skulle till exempel Ilse Crawfords bok "A frame for life" som Frida tipsade om vara trevlig. Doftljus kan jag aldrig få för många av och vi behöver nya örngott till våra stora kuddar i sängen. Efter årsskiftet är jag ju med en rejäl tvättstuga med plats för fina förpackningar. Linnevatten från Washologi , och även deras tvättmedel för fintvätt står på listan. En gömma att lägga nycklar i hade gjort sig i nya hallen och till våren skulle jag gärna gått omkring i dessa fina sneakers från Alex Arigato


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar