torsdag 12 november 2015

Öppet husligheter


Igår anordnade Maria Soxbo som driver bloggen husligheter en ytterst trevlig afterwork i Grandpa´s butik. Förutom trevliga sällskap i form av bland annat Johanna, Martin och Fanny så fick vi titta på produkterna från Low key goods, Grandpa´s egna märke. Jag hittade bland annat ett väldigt fint datorfodral som jag skulle vilja ha men är medveten om att jag skulle smutsa ner det innan pengarna dragits från mitt konto. Martin var mest nyfiken på vad skärbrädan kostade. Vi fick supergod vegetarisk mat från Jinx Food Truck och lyssnade på ett föredrag av Emma Von Brömssen. Sen var jag tvungen att smita eftersom jag som vanligt hade ett späckat schema för kvällen. Och nu är jag i Malmö och har lagt mig i sängen och är helt slut efter en dag som inneburit väldigt tidig uppstigning efter allt för få timmars sömn, många möten, två event och en middag på Bastard. 






Tack för bilderna Grandpa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar