måndag 21 september 2015

Dagens önskeoutfit


Bortsett från att det regnade när vi gick ut från lunchen så gillar jag vädret som är nu. Det är lätt att klä sig för jobbet tycker jag. Tillräckligt varmt för att slippa tjocka ytterplagg men svalt nog att ha på sig både en snygg tröja och kavaj. Den randiga tröja med halvpolo har jag faktiskt på mig idag och det är ett otippat budgetfynd från Kappahl som jag köpte när jag var inne och köpte presenter till bebisar. Nu har jag på mig ett par byxor med smalare siluett idag och en vit kavaj men jag hade gärna matchat med dessa raka kostymbyxor från Filippa K, blazer från Mango, bucket bag från Blankens, halsband från Jane Koenig och skor från Rizzo. Jag hade även väldigt gärna bytt ut mitt paraply mot solglasögon från Anine Bing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar