onsdag 8 juli 2015

Önskelista Juli månad

Nu går tiden himla fort. Nästan för fort skulle jag vilja påstå. Idag är det exakt en månad kvar till vårt bröllop men innan dess så ska jag bland annat jobba i tio dagar till samt fylla år. Trettioett år närmare bestämt. Låter väldigt vuxet och att jag två veckor därefter blir fru får väl ändå betyda att jag är riktigt vuxen.

Nu tänker jag inte direkt fira min födelsedag i år då jag känner att jag får tillräckligt med uppmärksamhet denna sommar men på min önskelista, eller inköpslista finns bland annat den portabla högtalaren Amove i vitt och guld från Kreafunk som finns hos bland annat Svenssons i Lammhult. En morgonrock i linne hade passat väldigt bra på landet och denna från HM har jag varit på väg att beställa väldigt många gånger. Jag tänkte att jag skulle köpa en ny parfym inför bröllopet. Valet har fallit på Si från Armani tror jag. Nina Kullberg gör väldigt fina kuddar, denna i puderrosa hade passat i vårt sovrum på landet. Fotoboken Share verkar himla fin och finns på Le Kiosk.

1 kommentar:

  1. Vilken härlig tid du har framför dig Emma, vilken sommar! Njut!

    Kram Anette

    SvaraRadera