söndag 24 maj 2015

Veckan som gått

Då avrundar vi vecka 21 och i morgon går vi in i sista vecka i Maj. Vädret under denna månad förtjänar inte ens att diskuteras men för exakt ett års sedan gick jag klädd så här. Och med tanke på valet av klänning och att mina ben ser hyfsat bruna ut bör det ha varit rätt fint väder innan denna bild togs. 

Hur som helst. Veckan har trots allt bjudit på precis så mycket saker som bara Maj kan göra. Två dagar i Skåne där jag förutom webbdagarna hann med att spana in Clarion live,  testa Savoy Grill, ta en fin kvällspromenad och träffa en av mina närmsta vänners två små bebisar. På webbdagarna hörde jag ett föredrag om podden Serial som jag nu snart lyssnat klart på. Ett riktigt bra tips!



Förutom veckans höjdpunkt, att Henrik kom hem från sin svensexa så var jag även på Gulleds trevliga 120 årsfest. Som vanligt stannade jag inte så länge men himla trevligt var det och maten från Mi taquito var mycket god. Helgen har vi tillbringat på landet och temat kan man väl säga har varit ogräsrensning och mat. Nästa helg hoppas jag att det finns lite tid för vila i en solstol faktiskt. Vi avrundade veckan med ett möte med personalen där vi ska gifta oss och 2 1/2 månad. En fullmatad vecka med andra ord och veckan som kommer har ännu mer saker på agendan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar