onsdag 22 april 2015

Artilleriet garden

Bild från Artilleriet

Även om det såklart är en lång väg kvar till vi kommer till piff-stadiet i vårt sommarhus så kan jag inte låta bli att sitta och googla vad man ska plantera när och planera vad vi ska odla i våra pallkragar som vi inte har än. Förra veckan när jag var inne på Artilleriet så var jag väldigt nära att köpa det första till huset. Ett par naturfärgade trädgårdshandskar i ekologiskt kalvskinn. Kände dock att det kanske inte riktigt var precis där jag skulle börja på den digra inköpslistan. Men att trädgårdsarbetet blir än roligare med valfria verktyg från Joseph Bentley är jag helt säker på. 

1 kommentar:

  1. Hej Emma!

    Bara ett tips; köp Joseph Bentley från England! Vi köpte via amazon.co.uk - det är mer än halva priset! Vi köpte även stora grejer som spade osv och det var inga problem! :) Man får dock inte köpa något spetsigt som typ sekatör men annars gick det fint!

    /S

    SvaraRadera