onsdag 14 januari 2015

På mitt sängbord

Bild By Emma

Efter två dagar i Stockholm och en dag här i Göteborg med fulltecknad agenda så är nu min energi som bortblåst. Ett par nätter med väldigt dålig sömn och en rad tidiga morgnar har tagit ut sin rätt och jag kan inte komma på ett bättre sätt att tillbringa kvällen än under en filt på soffan framför Sons of Anarchy. Jag är väldigt tacksam att vi har bokat en resa i början av mars så att vi kan ladda solenergi. 

I morgon är det tulpanens dag och hemma hos oss blommar just nu fyra buketter. Att ha en bukett snittblommor bredvid sängen gör på något sätt det lite enklare att vakna på gott humör. Att vakna mellan mannen i mitt liv och en bukett blommor och ta på mig min förlovningsring är den bästa tänkbara starten på dagen.

Dagens lästips får bli Maria Soxbos krönika. Ytterst träffande och mitt i prick. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar