tisdag 1 april 2014

Välkommen April

Just nu skämmer verkligen vädergudarna bort oss med sol och för årstiden höga temperaturer. Ljuset flödar och helt plötsligt så är det en himla massa människor ute. I söndags tog vi en lång promenad i Linné med en rad kaffestopp och brunch på Lagerhuset. Solen på uteserveringen var bättre än maten men solen väger just nu upp det mesta. Tänk så lätt man glömmer bort att det kommer en tid efter kylan och mörkret. Att det kommer en tid då man kan sitta ute och då det är ljust när man går upp och när man kommer hem från jobbet. 

Idag välkomnar jag April med öppen famn och hoppas på många fina vårdagar. 

Dagens bästa Aprilskämt står enligt mig Ving för. Även ikea lyckades bra. 




6 kommentarer:

  1. Åh så söt! Du dök upp i mitt Feedly-flöde precis när jag som mest behövde det!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Å, Du är så himla fin och vårfräsch Emma! Riktigt inspirerande!

    SvaraRadera
  3. Så fin du är Emma, och smal. Får jag fråga hur mycket du har gått ner nu?

    Tack för en bra blogg som inspirerar mig på alla möjliga olika sätt. / Anna L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Jag har gått ner 26 kilo.

      Ha en fin dag, Emma

      Radera