tisdag 15 april 2014

Tre gånger tre


Via weekdaycarnival så hittade jag den danska webbshopen Selma Lamai och där hittade jag dessa fina skrivböcker. Jag tycker ju väldigt mycket om fina skrivböcker och jag vågar sätta pengar på att jag kommer att komma hem från Paris med minst en ny i bagaget.  


Vi åker till Paris på söndag men det är inte den enda resan till Frankrike de närmsta två månaderna. Jag åker även till Rivieran i Juni. Min garderob är inte direkt färgglad men inför den resan så tror jag att jag ska investera i något riktigt färgglatt plagg. Denna blommiga klänning ligger bra till. Samtliga plagg ovan kommer från Zara som jag tycker har en riktigt fin vårkollektion.


Om bara ett fåtal dagar så sitter vi på en uteservering och äter en perfekt råbiff och ett gäng ostron. Njuter av den franska huvudstaden och får förhoppningsvis behagligt vårväder. Min att göra lista är ovanligt kort vilket Henrik uppskattar då det blir mer tid över för att bara njuta och hänga. Förutom några restauranger och butiker så är det egentligen bara Promenade plantee och Marché des Enfants Rouge som står på min att göra lista utöver att bara hänga. Och det finns knappast vackrare ställe att hänga på än just Paris. 

Bilder från Selma Lamai, Zara, pinterest



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar