söndag 16 mars 2014

Sköna söndag

Eftersom mina sömnvanor numera liknar en pensionärs så har jag hunnit med en himla massa denna söndag. Morgonpromenad i solen, frukost, brödbakning, fortsättning på städningen från igår, förberedelser av dessert samt tillbehör till kvällens söndagsmiddag med ett gäng goda vänner samt fika i solen på balkongen. Dock gick solen i moln ungefär samtidigt som jag lutade mig tillbaka med en tidning. Men det är tillräckligt varmt att sitta på balkongen och vi är i mitten av Mars. Kan ju inte begära för mycket. 

Hoppas att ni har en fin söndag! Nu tänker jag tänkte jag att jag och Henrik skulle börja titta på en ny serie då vi såg klart True Detective i Fredags. Några tips? 




2 kommentarer:

  1. Imponerande, vågar inte nämna vad jag har gjort så här långt ;) Antar att du har sett House of Cards? Och Homeland?

    Kram Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, har sett båda dem. House of cards är min favoritserie.

      Jag är numera rätt morgonpigg. Jag vaknade vid 7 och låg kvar i sängen till 8 innan jag gick ut och gick. Därför jag hunnit så mycket. Nu slappar jag dock innan vi får gäster vid 6...

      Radera