torsdag 21 november 2013

Tillbaka i verkligheten


Nackdelen med att ta ett par dagars semester är att mailkorgen är överfull när man är tillbaka på jobbet. Den har jag tömt idag. Idag är ännu en sådan dag då det inte riktigt blivit ljust och medan jag ägnar kvällen åt att tvätta och få ordning på vårt hem så bläddrar jag i vackra tidningar som jag köpte med mig från Frankrike. För visst är det roligt att köpa med sig tidningar från olika resemål? Ofta blir det mat, inredning eller bara vackra tidningar som den på bilden. Tidningen ovan är fylld av vackra bilder från den senaste 60 åren och när jag bläddrar i den så konstaterar jag att mycket var vackrare förr. 

2 kommentarer:

  1. Ni ser ut och haft det underbart på resan! Jag tycker att det är kul att du är hemma igen och imorn ses vi, wiiee :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och vilken trevlig kväll vi fick igår!! Tack så mycket! Kramar

      Radera