tisdag 8 oktober 2013

Veckan enligt instagram

Den senaste veckan enligt min instagram så jag har framförallt varit en hel vecka i Göteborg. Nästa gång det händer är nog någon gång i slutet av November tror jag. 

Råvarushopping på Life/gröna boden på vasaplatsen. Älskar det butiken. - Firat Henriks födelsedag genom att testa Spisa på Övre Husargatan. Grym service, god mat och snyggt ställe. - Är det kanelbullens dag så är det. Här hämtar jag en leverans av kanelbullesmoothie på Juicekällan. Vem har sagt att man måste äta dem i bullform? - Lördagsfrukost efter att jag hjälpt en kompis att flytta. Godaste knäckebrödet var jag väldigt välförtjänt av. Och en riktigt sur juice på bland annat blodgrape, citron och äpple. - Just nu ligger min extremt färgglada träningsgarderob i dvala och har ersatts av en mer sober färgsskala i grått, marinblått och svart. Givetvis med färgglada detaljer på hörlurar, skor och telefonhållare. Just nu tycker jag att det är fantastiskt roligt att träna. - Lika roligt var det inte på matchen mellan MFF - Häcken. Det var minsann inget guldlag som spelade där. Bättring MFF. guldet ska ju hem i år. 

Och bäst just nu är utan tvekan Ellie Goulding. Det är utan tvekan den skiva som spelats mest hos mig den senaste månaden och hennes låtar hamnar nästan alltid på mina spellistor oavsett om det är till gymmet, festen eller den lugna listan som spelas hemma. 



2 kommentarer:

  1. Jag har hört att det Maxade "juiceverket" i Kungsbacka bjuder alla Emmor på gratis dricka i veckan ;)

    SvaraRadera
  2. Jag har hört att det Maxade juiceverket är världens bästa. Om inget annat pga av det förträffliga sällskapet. Mailar dig!

    kram!

    SvaraRadera