måndag 2 september 2013

Hej september

Bild från min Pinterest

Det är med blandande känslor som vi nu går in i september. Ena sidan av mig kan tycka att det är skönt att flytta in. Att tända ljus och göra långkok. Att slippa den ångesten för att göra så mycket fantastiska saker som jag känner när det är sommar och sol. Att klä på sig dressade kläder och uppdatera höstgarderoben. Men sen så är det ju det där med vädret. Det är den andra september idag och jag har redan blivit dyngsur av tre skyfall i september. Så först på min att göra lista inför höstens digra är att ta in min regnjacka och mina gummistövlar från Henriks bil. För där gör de faktiskt ingen direkt nytta. 

Men skyfall till till trots så tror jag att denna månad kommer att bli helt förträffligt bra. Den har ju onekligen alla förutsättningar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar