tisdag 7 maj 2013

Balkonginspiration

Lagom till att värmen kom så släpper Ellos bilderna på balkong och uteplats som Frida har stylat. Så himla fina. Och att vi flyttar om en månad och äntligen får balkong gör ju inte att jag blir mindre inspirerad faktiskt. Ljusslingorna och de fina sittdynorna ligger högt på min lista just nu. Och citronträd känns som ett måste på vår nya balkong tillsammans med örter och blommor. Nu kommer vi inte att ha en så stor balkong att vi får plats med en läshörna. Men om vi hade haft det så hade den gärna fått se ut såhär. Jag kommer att satsa på sittplatser och sedan höja mysfaktorn med kuddar, plädar och fina detaljer. 



Bilder lånade från trendenser.se samt ellos.se



4 kommentarer:

  1. härligt med flytt!!
    här blir det också flytt, fast till hus och först i slutet på juli ( :

    SvaraRadera
    Svar
    1. men vad trevligt med hus. Vi är egentligen sugna på hus men det finns väldigt få av dem där vi vill bo. Så nu kan vi fortsätta leta i lugn och ro!;)

      Radera
  2. Ska ni flytta? det har jag helt missat, så roligt! var ska ni flytta?

    Kram Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är inte så konstigt. Eftersom jag inte skrivit det tidigare ;)
      Vi ska flytta ungefär 50 meter. En trappa bort till en större lägenhet med balkong. Vi hittar inget att köpa som vi vill ha så tills vi hittar det så byter vi vår hyresrätt mot en större så slipper vi känna oss så stressade.

      Radera