söndag 14 april 2013

Helgens bästa


Årets första pioner får stå för helgens bästa. Det var ren och skär lycka när jag i Fredags hittade dessa i blomsteraffären. I övrigt så går denna helgen i ett lugnt och oplanerat tempo då agendan för de närmsta veckorna är allt annat än lugnt och oplanerad. 

Dagens frukosttips blir kesopannkakor. 2 matskedar keso/ägg och stek som en pannkaka. Toppa med färska bär eller vad man nu föredrar. Kommer absolut bli en favorit då jag faktiskt inte är så förtjust i bananpannkakorna som jag själv tipsat om då de är helt för söta för mina smaklökar. 

Sen har jag fått en del mail och andra som påpekat att det inte går att kommentera min blogg från mobilen. Är detta ett problem som många har och är detta ett generellt problem för blogspot.com? Någon som vet? 




1 kommentar: