onsdag 5 december 2012

Tips på klappar


I år är jag sugen på hårda och ljusa klappar. Det fina doftljuset från Tom Dixon står högt på listan. Precis som Brasserie Le rouges fantastiskt vackra kokbok fylld av franska recept. Den perfekta presenten att både ge och få är valfri bok bland Penguins klassiker i ny design. Den urfina ljuslyktan Fire från Iittala känns oxå ganska självskriven på min julklappslista i år trots att min sambo satt ett ofrivilligt köpstopp när det gäller ljuslyktor på mig. Kalendern som är perfekt att ha på skrivbordet som en tyst revolt mot det digitala livet är även den en trevlig klapp. 

När jag frågade min sambo vad han önskade sig i julklapp så svarade han en minielefant. Någon som vet vart man hittar en sån? Han får gå ut med den själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar