söndag 2 december 2012

Första advent


Första advent och årets glöggmingel är avklarat. Ett dygn har jag ägnat åt att göra julgodis och nu sjunker jag äntligen ner i soffan med ett glas vin. Sockerchockad till tusen och proppmätt trots att jag knappt ätit något alls. Recepten jag använt mig av kommer i veckan men det bjöds bland annat på polkagriskola, lussekatter, roquefortostbollar rullade i pepparkaka, lakriskola med havssalt, mandel och chiliflarn, kokosbollar i vit choklad, rocky road, pepparkaksgrissini med ädelostdipp. Men den viktigaste ingrediensen var givetvis alla fina vänner som kom och umgicks med oss idag. 





3 kommentarer:

  1. Ser fram emot recepten! / Anna

    SvaraRadera
  2. Hej Anna. Recept kommer under veckan

    SvaraRadera
  3. Åh, vad gott allt ser ut! Verkar som du gjort dig hemmastadd i Gbg, härligt att se hur du trivs. Man kan liksom skymta en välmående Emma mellan raderna.

    Bisous

    SvaraRadera