onsdag 12 september 2012

Säsongsskifte

Här kom en instagram bild från min klädsel igår. Idag är det boots som gäller. Det känns som om dagarna i bara ballerinaskor börjar gå mitt sitt slut. Precis som dagarna med endast kavaj som jacka. I helgen åkte sommarkläderna ner i källaren. I veckan ska höstjackorna in på kemtvätt. Inför nästa år ska det göras när säsongen är slut och inte när den börjar. 

I övrigt så känns denna veckans schema lika uppbokat som föregående vecka. Och nästa veckas. Det är dags att börja planera in lite obokningsbara dagar och framförallt helger. Den här tiden på året lämnar onekligen väldigt lite tid för spontanitet. Inte för att jag har så mycket emot det. Just spontanitet är väl inte så starkt förknippat med mig. Om jag tänker efter.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar