onsdag 27 juni 2012

Semesterstängt



Efter ett par riktigt tuffa veckor så är det nu en lång semester som väntar för mig. Sista dagen på jobbet var en minst sagt tårdrypande historia.  Tidigt i morgonbitti beger vi oss mot Italien för att samla krafter och njuta av livet. Datorn stannar hemma och bloggen stänger fram till den 8/7. Tror att jag behöver all tid för avkoppling jag kan få.

Ha det så otroligt bra så kommer bloggen tillbaka fullmatad med energi och inspiration efter semestern. Då ska ni även få se den fina presenten jag fick av mina kollegor idag samt en ny favorit som flyttade in i garderoben igår.

// Emma


5 kommentarer:

  1. Ha en skön och avslappnande semester!!

    SvaraRadera
  2. ha det så himla himla bra nu! njut massor! (:

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni får en skön o trevlig semester.Njut nu bara!!!

    Eva

    SvaraRadera
  4. Ha en riktigt fin semester! Ser fram emot att läsa mer i din blogg som är så fin!

    Hälsning Anne!

    SvaraRadera
  5. Åh så härligt med Italien. Jag åker dit om 3 veckor. Vart i Italien ska du?

    SvaraRadera