måndag 28 maj 2012

Om en månad...


Bloggen har ju sannerligen blivit kraftigt åsidosatt den senaste veckan. Skyller mestadels på strålande väder vilket har gjort att jag hellre ägnat kvällarna åt picnic, grillkvällar och andra utomhusaktiviteter. Att det sedan sker en hel del i mitt liv gör nog sitt också. Den senaste veckan har jag undertecknat två stycken avtal som förändrar mitt liv. Det ena min avskedsansökan från Sydsvenskan och det andra mitt nya anställningsavtal. 

Idag om en månad så är det dagen efter min sista dag på Sydsvenskan innan jag går på 6 veckors semester innan jag börjar mitt nya jobb. Idag om en månad är jag även på väg till Italien med min blivande sambo och goda vänner. Det händer onekligen väldigt mycket om en månad. 

Börjar ni bli nyfikna på vad jag ska göra i Göteborg föresten? Kanske börjar bli dags att berätta det eller?

1 kommentar:

  1. Kikade precis in för att höra dig berätta mer om det som kommer efter A och B ;) Trevlig kväll!

    SvaraRadera