lördag 7 januari 2012

Rosor och köttbullar

Hade planer på att sjunka ner i Rosen bars härliga fåtöljer och avnjuta deras Afternoon tea men det började visst inte förrän nästa helgen efter juluppehållet. Blev istället köttbullar på Bullen till lunch. Det finns inga bättre köttbullar än deras, tro mig, jag har ändå åkt Skåne runt för att leta efter de bästa köttbullarna och bullens är de solklara vinnarna. När man tänker sig en perfekt gräddsås är det bullens sås man tänker sig. 

Nu har jag snittat de fina rosorna jag fått av pojkvännen, tänt massa ljus, lagt fram kvällens filmer som ska avverkas och nu är det en lugn Lördag som står på schemat. 

Ha en fantastisk kväll.


3 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag är alldeles ny här hos dig, men jag gillar det jag sett hittills. Ska läsa vidare i arkivet och se vad jag hittar...

    Ha en bra kväll!!

    Katja

    SvaraRadera
  2. Hej Emma
    Hittade din blog hos starwoman blog och älskar den.
    you have good taste girl!

    kram

    Luciana-Brasiliansk i Malmö

    SvaraRadera
  3. Hej Katja. Vad roligt att du gillar min blogg, hoppas att jag fortsätter att skriva om sånt du gillar. Tack! / Emma

    Hej Luciana. tack så mycket!!! Vad roligt. Ha en fantastisk dag.

    SvaraRadera