torsdag 17 november 2011

Som bomull

Denna bilden är det närmsta bomull jag hittar i mitt gedigna bibliotek av bilder. Den får illustrera hur mitt huvud känns efter att ha sovit tre timmar i natt och jobbat fram tills nu. Varför jag sov så lite var för att efter att jag kom hem från Louise vid 22.30 så la jag mig och läste ut de sista 140 sidorna i Niceville. Då blir det sent men det var värt det med tanke på hur bra boken var. 

Kom hem från jobbet vid 19.30, snabbstädade, åt en hämtsallad och packade inför en helg i Göteborg och sedan satte jag mig och jobbade igen. Nu ska jag koka en kopp te och lägga mig i sängen och bara ta det lugnt. Det var längesen som helgen kändes så oerhört efterlängtad. I mina högtalare spelas finstämd musik som tex DENNA och DENNA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar