fredag 15 juli 2011

Paus och boktips

Tillbaka i Göteborg efter ett par dagar på landat. Har tvättat och städat pojkvännens lägenhet. Idag har jag haft en veckas semester och jag känner att lugnet börjar infinna sig. Dock har det fortfarande inte gått en dag då jag inte läst och svarat på mail. Tror att det är dags för en välbehövlig break. Pojkvännen är på jobbet och jag ska nu äta scramble eggs, dricka kaffe och sjunka ner på soffan och läsa Yourlife. För övrigt så är Yourlife en av mina absoluta favorittidningar just nu och jag anser mig vara lite av en expert på området då jag prenumererar på sju tidningar just nu. Främst på temat mat, inredning och mode. Jag gillar att Yourlife sätter mäniskor i fokus och skrapar lite mer på ytan än andra tidningar i genren.

Beställa lite böcker ska jag också göra. Några tips på böcker som ska läsas i sommar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar