måndag 4 juli 2011

Belöning

När det kommer till lite dyrare shopping såsom fina handväskor och liknande så är det något jag köper när jag gjort mig riktigt förtjänt av dem. En riktigt bra affär eller något annat värt att fira. Tycker att det är viktigt att stanna upp och klappa sig själv på axeln ibland och anser att det är något man borde göra betydligt oftare. Det är inte enbart materiella ting som jag använder för att belöna mig själv utan det kan vara de små sakerna som gör det. Ett glas champagne en måndag, en middag med pojkvännen eller vännerna eller att stänga av en kväll och bara ligga och läsa en bra bok och äta praliner. Att belöna sig själv och sin omgivning i detta hetsiga samhälle är en förutsättning för att kunna samla krafter.

Denna fina klänning från GRETA står just nu högt på min önskelista. Kanske hinner jag titta på den när jag är i Stockholm över dagen i morgon. 

Nu dags för sängen, en viktigt dag i morgon. Som förhoppningsvis kommer att ge mig en anledning till belöning.


1 kommentar:

  1. Hej Emma! Greta har en webshop med lite pågående rea, storlekarna är väldigt normala. Är så nöjd med min!

    SvaraRadera