torsdag 9 juni 2011

En kvinnas bästa vän

En snygg handväska lyfter vilken outfit som helst. När det kommer till väskor gillar jag väldigt rena modeller utan onödiga detaljer i bästa kvalitet. Mitt bästa köp är utan tvekan min svara Bayswater från Mulberry. Den väskan skulle jag kunna tänka mig att ha i alla möjliga färger. Förutom bristen på fack inuti så är det en perfekt väska. Dock lite tråkigt att den även tillhör en av de mest kopierade väskorna. Jag vill ha väskor i ganska stram modell men det allra viktigaste är att skinnet håller en väldigt hög kvalitet.

Denna väska från det danska "upp and coming" märket Decadent fick följa med mig hem idag. Inte nog med att den är supersnygg så är den även väldigt praktisk inuti. Än så länge finns det väldigt få återförsäljare av detta märke i Malmö och hoppas att det kan förbli så ett tag. Min har jag köpt på Emilia af Malmö på Hansa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar